בדיקת ציוד כיבוי אש

כולנו יודעים שבכל מקום שאליו נגיע חובה שיהיה ציוד לכיבוי אש למקרה הצורך. כל אחד רוצה להימנע משימוש בציוד זה וכמובן שמדובר באביזרים שחובה שיהיו אך תמיד יש תקווה שלא יהיה בהם שום שימוש. יחד עם זאת, עצם הימצאותם של אביזרי כיבוי אש אינו מספיק, ומדי פעם יש צורך לבדוק אותם ולוודא שהם פועלים בצורה תקינה ונכונה. אף אחד לא היה רוצה להגיע למצב שבו יש צורך להשתמש בגלגלון מים או מטף כיבוי אש ופתאום לגלות כי הם אינם תקינים ולא יוכלו לסייע.

בשנים האחרונות חלה החמרה בתקנים המפורסמים מטעם מכון התקנים הישראלי בכל מה שנוגע למערכות הקשורות בבטיחות אש. בדיקת ציוד כיבוי אש הינה בדיקה שחובה לבצע לפחות פעם אחת כל חצי שנה ובמהלכה גם לוודא שהאנשים אשר נמצאים במקום (עובדי מעבדה, או עובדים של מקום עבודה) יודעים כיצד להפעיל את הציוד במקרה הצורך. ממונה הבטיחות בארגון או במפעל אחראי על ביצוע מעקב אחר תקינות הציוד ולשם כך עליו להזמין אנשי מקצוע מטעמה של חברה שזהו תחום העיסוק וההתמחות שלה – בטיחות אש.

אל מי לפנות לביצוע בדיקת ציוד כיבוי אש?

טולדו הינה חברה אשר כל עיסוקה מתרכז בתחום של בטיחות אש. החברה מציעה שלל שירותים ופתרונות הקשורים לבטיחות אש במפעלים, ארגונים ומעבדות. כך ניתן, למשל, להזמין את נציגי החברה לצורך ביצוע בדיקת ציוד כיבוי אש, בדיקת תקינות של מנדפים במעבדות וכמובן להדריך את העובדים ואת האנשים הנוכחים במקום כיצד לעבוד עם הציוד וכיצד יש לנהוג בשעת חירום. החברה פועלת ועובדת תחת אישורים מחמירים של מכבי האש, המשטרה ומכון התקנים הישראלי ועומדת תמיד בקשר עם גופים אלה על מנת שעובדיה יישארו מעודכנים בכל השינויים המוכנסים, מפעם לפעם, לתקנים הקיימים.
חברת טולדו בטיחות אש מציעה גם שירות של בניית תכנית פינוי בשעות חירום וכיבוי אש למקומות חדשים אשר נדרשים להציג תכנית כזאת לנציבות כיבוי האש בטרם ייפתחו את שעריהם. מכאן ניתן להבין כי מדובר בחברה מקצועית ביותר אשר מעסיקה עובדים מקצועיים ומוסמכים בתחום רגיש וחשוב מאין כמוהו זה.

למה ליצור קשר עוד היום עם חברת טולדו בטיחות אש?

כאמור, התחום של בטיחות אש ובטיחות בכלל אינו נושא שמקלים בו ראש, בשל היותו מציל חיים במקרה הצורך. בדיקת ציוד כיבוי אש חשובה ומהותית כדי להיות שקטים ובטוחים שבמקרה של שריפה אפשר יהיה לעזור ולהיחלץ מן המקום כמה שיותר מהר ותוך סיכון מינימלי של חיי אדם. עובדי חברת טולדו יבצעו את הבדיקה במהירות, מקצועיות ומסירות ויעזרו בכל מצב שבו יהיה צורך לתקן, לשפץ או לחדש את ציוד כיבוי האש הקיים במקום. גם אתם מוזמנים לפנות אל חברת טולדו ולקבל שירות מעולה.

צור קשר

מאמרים נוספים

מוכנות מראש מונעת מהאש להתפרץ

על פי התקנות החדשות של שירותי הכבאות וההצלה, אחת לכל 5 שנים יש לבצע בדיקת אפיון לרשת המים הציבורית. המשמעות היא שיש לבדוק באמצעות מדידה

שתפו:

גלילה לראש העמוד